Profi2020-05-19T09:30:19+02:00

UNIWERSALNOŚĆ

MIASTO

Wąskie uliczki i szerokie aleje, korki i niedoświadczeni kierowcy, skomplikowane parkowanie w centrach handlowych i nieoczekiwane manewry na drodze, nie ma znaczenia jakie wyzwania stawia Ci miasto – UAZ Profi zawsze im sprosta.

AUTOSTRADA

Z UAZ-em Profi nawet najdłuższa podróż po autostradzie zmieni się w ekscytującą i kombortową przejażdźkę.

SZUTER

Na przejezdność szutrowych dróg znacząco wpływa częstotliwość ich użykowania i pogoda, jednakże dla UAZ-a Profi te czynniki nie mają najmniejszego znaczenia — pokona wszystkie przeciwności dowożąc cię do celu.

TEREN

Jazda terenowa jest zawsze niezapomnianą przygodą, lecz nie każdy pojazd sprosta takim wyzwaniom. UAZ Profi tak.

ŁADOWNOŚĆ

Standardowa skrzynia

Szeroka skrzynia

Krótka skrzynia (podwójna kabina)

NIEZAWODNOŚĆ

Gwarancja

2 lata lub 150 000 km


Zużycie paliwa

12,3 L / 100 km


Punkty serwisowe w Rosji

203

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

BEZPIECZEŃSTWO

Silnik przed kabiną. Wyższe bezpieczeństwo kierowcy w przypadku zderzenia czołowego.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

NIEZAWODNOŚĆ

Gwarancja

2 lata lub 150 000 km


Zużycie paliwa

12,3 L / 100 km


Punkty serwisowe w Rosji

203

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

BEZPIECZEŃSTWO

Silnik przed kabiną. Wyższe bezpieczeństwo kierowcy w przypadku zderzenia czołowego.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

NAPĘDY

4×2

Napęd jest przenoszony tylko na tylne koła co przekłada się na mniejsze zużycie paliwa.
Dokonały na utwardzone drogi.

4×4

Moc jest rozdzielona równo między osiami, doskonale sprawdza się podczas jazdy po śliskich drogach i w lekkim terenie.

4×4  

Zapewnia maksymalny moment obrotowy, używany w ekstremalnych warunkach terenowych.

KONFIGURACJE

KAMPER

Nowy UAZ Profi jest dostępny w specjalnych konfiguracjach, takich jak wersja kamper. W pełni wyposażony samochód to twój mobilny dom. UAZ Profi w konfiguracji kamper oferuje zarówno napęd na tylną oś, jak i napęd na wszystkie koła z redukcją

PLATFORMA ROBOCZA

Idealnym partnerem do pracy na wysokości jest nowy UAZ Profi w konfiguracji z platformą roboczą. Boczne stabilizatory zapewniają maksymalne bezpieczeństwo, a sama platforma może być dostarczona w kilku długościach.

SPECYFIKACJA

Silnik
ZMZ-40906, Euro-6 ZMZ-409051, Euro-6 ZMZ-409051, Euro-6
Model
Fleet Classic Optimum
Prestige
Maximum
Paliwo Benzyna
Pojemność, cm³ 2 693
Moc maksymalna, KM (kW)
134,6 (99)/ 4 600±100 obr./min 150 (110)/ 5 000±100 obr./min
Maksymalny moment obrotowy, Nm (kgf/m)
217,0 / 3 900±100 obr./min 235,4 / 2 650±100 obr./min
Typ napędu 4 х 4
Skrzynia biegów manualna, 5-biegowa
Skrzynia rozdzielcza
2-biegowa (niskie przełożenie i=1,940) 2-biegowa (niskie przełożenie i=2,542)
Przełożenie tylnego mostu i=4,625
Napęd Dołączana oś przednia
Masa własna, kg 2 125
Masa całkowita, kg 2 650
Ładowność, kg 525
Prędkość maksymalna, km/h 150
Zużycie paliwa przy prędkości 90 km/h 11,5
Pojemność zbiornika paliwa, l 68±2
Nadwozie
Liczba miejsc 5
Długość, mm
4 750 4 785
Szerokość bez lusterek, mm 1 900
Szerokość z lusterkami, mm 2 110
Wysokość, mm
1 910 2 000
Wysokość z anteną, mm
2 005
Rozstaw osi, mm 2 760
Rozstaw kół przednich/tylnych, mm
1 600/1 600 1 610/1 610
Prześwit, mm 210
Głębokość brodzenia, mm 500
Hamulce przednie tarczowe
Hamulce tylne bębnowe
Zawieszenie przednie zależne, sprężyny, stabilizator poprzeczny
Zawieszenie tylne zależne, piórowe resory paraboliczne, stabilizator poprzeczny
Opony 225/75 R16, 235/70 R16, 245/70 R16 245/60 R18
Ta strona używa plików cookie i usług stron trzecich. Korzystająć z serwisu akceptujesz ich postanowienia i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką RODO POLITYKA PRYWATNOŚCI Zgoda