Pickup2020-05-19T09:29:29+02:00

DO PRACY…

PRZYGODA

PRACA

W biznesie potrzebujesz asystenta, na którym zawsze możesz polegać. UAZ Pickup, który łączy niezawodność i bezpieczeństwo z przestronnym wnętrzem i praktycznością jest właśnie takim asystentem.

BUDOWA

Musisz szybko dostarczyć materiały na budowę? UAZ PICKUP jest najlepszym wyborem: obszerna skrzynia ładunkowa z otwieraną klapą w połączeniu z legendarnymi właściwościami terenowymi.

WĘDKARSTWO

Aby dotrzeć do najlepszych łowisk, potrzebujesz prawdziwego pojazdu terenowego. Sprzęt wędkarski, ponton i cały twój połów bez problemu zmieszczą się w przedziale bagażowym UAZ-a Pickup, więc będziesz pewny, że twoja kabina jest chroniona.

POLOWANIE

UAZ PICKUP jest pomocnikiem podczas polowania! Możesz wziąć wszystko i więcej. Przedział ładunkowy z przestronną szczelną obudową może z łatwością pomieścić Twój sprzęt, namiot i psa.

TWÓJ WYBÓR

UAZ Pickup jest bardziej stabilny dzięki większemu rozstaw osi, a wysoki prześwit sprawia, że jest to prawdziwy pojazd terenowy. Należy również pamiętać, że co niezwykle istotne, UAZ Pickup jest samochodem terenowym zbudowanym na ramie. Mocna rama chroni nadwozie przed uderzeniami oraz obciążeniami skrętnymi i rozciągającymi, występujących podczas jazdy po wyboistych drogach, w trakcie holowania ciężkiej przyczepy lub wyciągania pojazdu, który utknął. Taka konstrukcja pomaga wydłużyć żywotność samochodu nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy.

CECHY KONSTRUKCJI RAMOWEJ

  1. Ochrona przed uderzeniami

  2. Wytrzymałość na siły skrętne

  3. Wysoka sztywność karoserii

  4. Proporcjonalny rozkład obciążenia

  5. Rozszerzenie wyposażenia pojazdu

NIEZALEŻNOŚĆ

2H NAPĘD NA TYLNE KOŁA

Napęd jest przenoszony tylko na tylne koła co przekłada się na mniejsze zużycie paliwa.

4H NAPĘD NA CZTERY KOŁA, PRZEŁOŻENIE DROGOWE

Dołączany napęd na wszystkie koła, który doskonale sprawdza się podczas jazdy w trudnych warunkach drogowych i pogodowych.

4L NAPĘD NA CZTERY KOŁA, PRZEŁOŻENIE TERENOWE

Napęd z przełożeniem terenowym 2.542 idealny do jazdy w trudniejszym terenie.

4L+ BLOKADA TYLNEGO DYFERENCJAŁU

Mechanizm blokady dyferencjału tylnej osi Eaton zaprojektowany z myślą o zmaksymalizowaniu zdolności terenowych pojazdu, włączany za pomocą przyciusku w kabinie.

WOLNOŚĆ WYBORU 

Zmodernizowany UAZ Pickup oferuje wszystko czego możesz potrzebować podczas przewożenia ładunków. Na liście dodatkowego wyposażenia jest osłona przedziału ładunkowego unoszona za pomocą siłowników gazowych, która chroni przewożony ładunej przed złymi warunkami pogodowymi i uderzeniami (objętość 1181 l). Dostępna jest także uszczelniona obudowa przedziału ładunkowego z dodatkowym światłem stop, dzięki której łatwo przewieziesz ładunek o większych gabarytach lub np. psa (objętość 2243 l). Pałąk bezpieczeństwa zamontowany w przedziale ładunkowym pomaga zabezpieczyć ładunek, wzmacnia konstrukcję pojazdu i nadaje mu bardziej ekspresyjny wygląd.

Osłona przedziału ładunkowego

Pałąk bezpieczeństwa

KOMFORT

Dotykowy ekran multimedialny ze zmienionym kątem pochylenia został umieszczony na tej samej wysokości co przeprojektowane białe wskaźnki na desce rozdzielczej zapewniając komfort i bezpieczeństwo podczas jazdy

Panel sterowania elektrycznie
opuszczanymi szybami oraz
lusterkami na drzwiach kierowcy

Panel sterowania oświetleniem

Panel sterowania na tunelu środkowym

MOC I CHARAKTER

SILNIK BENZYNOWY

EURO 6

Dzięki dobrze przetestowanemu projektowi, skromnemu zużyciu paliwa i wytrzymałości w terenie, silnik ten jest wysoce niezawodny. Montowany we wszystkich modelach silnik generuje wysoki moment obrotowy przy niskich obrotach zapewniając niezawodność w warunkach terenowych i komfort poruszania się w mieście.

SPECYFIKACJA

SPECYFIKACJA

SILNIK BENZYNOWY
Silnik ZMZ-40906, Euro-6
Model
Twardy dach Miękki dach
Paliwo Benzyna
Pojemność, cm³ 2,693
Moc maksymalna, KM (kW) 134,6 (99,0) / 4600 obr./min
Maksymalny moment obrotowy, Nm (kgf/m) 217,0 (22,1)/ 3900 obr./min
Typ napędu 4 х 4
Skrzynia biegów manualna, 5-biegowa
Skrzynia rozdzielcza 2-biegowa (niskie przełożenie i=1,940)
Przełożenie tylnego mostu i=4,625
Napęd Dołączana oś przednia
Masa własna, kg 1 760
Masa całkowita, kg 2 495
Ładowność, kg 735
Prędkość maksymalna, km/h 130
Zużycie paliwa przy prędkości 90 km/h 13,2
Pojemność zbiornika paliwa, l 35+35
Liczba miejsc 5
Długość, mm 4 050
Szerokość bez lusterek, mm 1 775
Szerokość z lusterkami, mm 2 055
Wysokość, mm 1 950
Wyskość z anteną, mm
Rozstaw osi, mm 2 380
Rozstaw kół przednich/tylnych, mm 1 465/1 465
Prześwit, mm 210
Głębokość brodzenia, mm 500
Hamulce przednie tarczowe
Hamulce tylne bębnowe
Przednie zawieszenie zależne, sprężyny, stabilizator poprzeczny
Tylne zawieszenie zależne, piórowe resory paraboliczne, stabilizator poprzeczny
Opony 225/75 R16
Ta strona używa plików cookie i usług stron trzecich. Korzystająć z serwisu akceptujesz ich postanowienia i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką RODO POLITYKA PRYWATNOŚCI Zgoda