KLASYCZNE POJAZDY UŻYTKOWE2020-12-15T12:02:51+02:00

ZDOLNOŚCI TERENOWE

DOŁĄCZANY NAPĘD NA WSZYSTKIE KOŁA
(PART-TIME 4WD)

Umożliwia wybór między wyjątkowymi właściwościami w terenie i ekonomiczną jazdą.
Dzięki dołączanemu napędowi na wszystkie koła możesz zmieniać sposób przenoszenia napędu.

 2H NAPĘD NA TYLNE KOŁA

Napęd jest przenoszony tylko na tylne koła co przekłada się na mniejsze zużycie paliwa.

4H NAPĘD NA CZTERY KOŁA

Sztywne połączenie przedniej osi. Moc jest przenoszona w proporcjach 50:50 na obie osie. Używany podczas jazdy po śliskich nawierzchniach lub w terenie.

4L NAPĘD NA CZTERY KOŁA

Zapewnia maksimum zaufania i jest używany w ekstremalnych warunkach terenowych.

POPRAWIONE WYCISZENIE WNĘTRZA
ORAZ IZOLACJA ANTYWIBRACYJNA

PRZESZYWANA TKANINA PODSUFITKI

POPRAWIONE WYCISZENIE WNĘTRZA
I IZOLACJA ANTYWIBRACYJNA

SILNIK

  • Zgodność ze standardem emisji spalin Euro 6
  • Pewność uruchomienia silnika w ekstremalnych temperaturach
  • Szybkie rozgrzewanie silnika
  • Możliwość instalacji podgrzewania
  • Szeroka dostępność części zamiennych
  • Wysoka wydajność niezależnie od jakości paliwa

NOWE OPCJE

Blokada mechanizmu różnicowego pozwala na sztywne połącznie kół tej samej osi, co pozwala zapobiec zatrzymaniu jednego koła podczas gdy drugie koło ślizga się. Poprawia się zdolność pojazdu do jazdy po bezdrożach, umożliwiając mu przejazd przez trudne miejsca w sytuacji gdy pojazd zatrzymuje się z powodu pośligu jednego lub dwóch kół na różnych osiach. Kontrola blokady mechanizmu różnicowego odbywa się za pomocą przycisku w kabinie pojazdu.

SILNIK

  • Zgodność ze standardem emisji spalin Euro 6
  • Pewność uruchomienia silnika w ekstremalnych temperaturach
  • Szybkie rozgrzewanie silnika
  • Możliwość instalacji podgrzewania
  • Szeroka dostępność części zamiennych
  • Wysoka wydajność niezależnie od jakości paliwa

NOWE OPCJE

Blokada mechanizmu różnicowego pozwala na sztywne połącznie kół tej samej osi, co pozwala zapobiec zatrzymaniu jednego koła podczas gdy drugie koło ślizga się. Poprawia się zdolność pojazdu do jazdy po bezdrożach, umożliwiając mu przejazd przez trudne miejsca w sytuacji gdy pojazd zatrzymuje się z powodu pośligu jednego lub dwóch kół na różnych osiach. Kontrola blokady mechanizmu różnicowego odbywa się za pomocą przycisku w kabinie pojazdu.

BEZ ZABUDOWY (RAMA)

Klasyczne podwozie do ciężarówek pozwala na montaż praktycznie każdej struktury, a najniższa cena w swojej klasie przyczynia się do redukcji kosztów i zwiększa rentowność Twojej firmy.

ZABUDOWA SKRZYNIOWA Z PLANDEKĄ

Pojazd z zabudową skrzyniową to prawdziwy «koń roboczy» zdolny praktycznie do wszystkiego.

FARMER

Farmer to pojazd łączący w sobie możliwości jakie daje skrzynia ładunkowa ze zdolnością do przewożenia pięciu osób.

KOMBI

Kombi pozwala na przewiezienie kierowcy i sześciu pasażerów oraz 450 kg ładunku w przedziale bagażowym.

VAN Z OKNAMI

Van z oknami pasuje zarówno do miasta jak i na wieś.

ZABUDOWA KONTENEROWA/IZOTERMICZNA

Różne typy lekkich pojazdów dostawczych zaprojektowanych do przewożenia ładunków ze specjalnymi wymogami dotyczącymi przechowywania i transportu.
Ta strona używa plików cookie i usług stron trzecich. Korzystająć z serwisu akceptujesz ich postanowienia i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką RODO POLITYKA PRYWATNOŚCI Zgoda