KONTYNUUJĄC TRADYCJĘ
PONAD 40 LAT DOŚWIADCZENIA W PROJEKTOWANIU POJAZDÓW, KTÓRE SPRAWDZAJĄ SIĘ W NAJTRUDNIEJSZYCH WARUNKACH POZWALA MÓWIĆ O OPARTYM NA RAMIE PODWOZIU UAZ-A HUNTER JAKO WZORCOWYM DLA POJAZDÓW TERENOWYCH
Podstawą niezawodnego podwozia UAZ-a Hunter jest konstrukcja typu ramowego, która jest bardziej sztywna niż otwarta konstrukcja nośna i jest bardziej uniwersalna niż konstrukcja samonośna. Nowoczesne i sprawdzone podwozie UAZ-a Hunter jest mocne, trwałe, uniwersalne i dostosowane do szerokiego zakresu warunków pracy.

UKŁAD KIEROWNICZY
Wysoce niezawodny mechanizm o podwyższonej żywotności odporny na ekstremalne przeciążnia występujace podczas jazdy w terenie.
OSIE
Zespolone osie typu Spicer zapewniają niezawodnosć zawieszenia i przeniesienia napędu połączone z wysokim stopniem odporności na uszkodzenia. Obsługa jest łatwa a żywoność podwyższona.
ZAWIESZENIE
Przednie zawieszenie na sprężynach zapewnia dobre właściwości jezdne, wygodę pasażerów i łatwą obsługę. Stabilizator poprzeczny poprawia właściwości jezdne oraz zwiększa bezpieczeństwo i komfort.
UKŁAD HUMULCÓW
Dwutłoczkowy układ gwarantuje wysoką siłę hamowania, niezawodność i podwyższoną żywotność elementów.
UKŁAD KIEROWNICZY
Wysoce niezawodny mechanizm o podwyższonej żywotności odporny na ekstremalne przeciążnia występujace podczas jazdy w terenie.
OSIE
Zespolone osie typu Spicer zapewniają niezawodnosć zawieszenia i przeniesienia napędu połączone z wysokim stopniem odporności na uszkodzenia. Obsługa jest łatwa a żywoność podwyższona.
ZAWIESZENIE
Przednie zawieszenie na sprężynach zapewnia dobre właściwości jezdne, wygodę pasażerów i łatwą obsługę. Stabilizator poprzeczny poprawia właściwości jezdne oraz zwiększa bezpieczeństwo i komfort.
UKŁAD HUMULCÓW
Dwutłoczkowy układ gwarantuje wysoką siłę hamowania, niezawodność i podwyższoną żywotność elementów.
NAPĘDY
2H NAPĘD NA TYLNE KOŁA
Zapewnia oszczędność paliwa gdy 100% mocy jest przenoszone na tylną oś.
4H NAPĘD NA CZTERY KOŁA, PRZEŁOŻENIE DROGOWE
Moc jest rozdzielona między osiami w proporcjach 50:50. Używany podczas jazdy po śliskich nawierzchniach i w terenie.
4L NAPĘD NA CZTERY KOŁA, PRZEŁOŻENIE TERENOWE
Zapewnia maksimum zaufania i jest używany w ekstremalnych warunkach terenowych.
KOMFORT
Komfort, prostota i funkcjonalonść sprawiają, że wnętrze nowego UAZ-a HUNTER jest w pełni dostosowane do każdej sytuacji. Odległość pomiędzy przednimi fotelami i tylną kanapą pozwala na łatwy dostęp do kabiny.

Solidny mechanizm otwierania i zamykania okien

Przestronna tylna kanapa

Składane tylne siedzenia umożliwiają transport większych ładunków lub wyposażenia wyprawowego
HUNTER EXPEDITION
SPECJALNA WERSJA WYPRAWOWA STWORZONA NA BAZIE HUNTERA CLASSIC
EKSKLUZYWNE MALOWANIE
Pomarańczowo-czarne malowanie. Duch przygody w niecodziennym wydaniu. Daj się zauważyć!
KLASYCZNY WYGLĄD
Wzmocnione stopnie boczne, poszerzenia błotników dopełnione czarnymi stalowymi felgami z oponami BF Goodrich A/T w rozmiarze 235/85 R16 nadają klasycznemu nadwoziu dodatkowego blasku.
ZWIĘKSZONE BEZPIECZEŃSTWO
Masywny, dodatkowo wzmocniony przedni zderzak z bulbarem i wyciągarką jak również wzmocniony zderzak tylny ze stojakiem na koło zapasowe, system ABS, blokada tylnego dyferencjału oraz osłony drążków kierowniczych gwarantują, że z każdej opresji wyjdziesz cało.
BAGAŻNIK WYPRAWOWY
Szerokie podpory zapewniają równomierne rozłożenie obciążenia, a wysokie poręcze umożliwiają mocowanie dodatkowego wyposażenia.
EKSKLUZYWNE MALOWANIE
Pomarańczowo-czarne malowanie. Duch przygody w niecodziennym wydaniu. Daj się zauważyć!
KLASYCZNY WYGLĄD
Wzmocnione stopnie boczne, poszerzenia błotników dopełnione czarnymi stalowymi felgami z oponami BF Goodrich A/T w rozmiarze 235/85 R16 nadają klasycznemu nadwoziu dodatkowego blasku.
ZWIĘKSZONE BEZPIECZEŃSTWO
Masywny, dodatkowo wzmocniony przedni zderzak z bulbarem i wyciągarką jak również wzmocniony zderzak tylny ze stojakiem na koło zapasowe, system ABS, blokada tylnego dyferencjału oraz osłony drążków kierowniczych gwarantują, że z każdej opresji wyjdziesz cało.
BAGAŻNIK WYPRAWOWY
Szerokie podpory zapewniają równomierne rozłożenie obciążenia, a wysokie poręcze umożliwiają mocowanie dodatkowego wyposażenia.
TO MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ
SPECJALNA WERSJA WYPRAWOWA STWORZONA NA BAZIE HUNTERA CLASSIC

Zmywalna tapicerka wnętrza

Podgrzewane fotele przednie

Tylna klapa dzielona w poziomie

Wzmocnione stopnie boczne

Opony BF Goodrich A/T 235/85 R16

Elektryczna wyciągarka

SILNIK BENZYNOWY
EURO 6
Dzięki dobrze przetestowanemu projektowi, skromnemu zużyciu paliwa i wytrzymałości w terenie, silnik ten jest wysoce niezawodny. Montowany we wszystkich modelach silnik generuje wysoki moment obrotowy przy niskich obrotach zapewniając niezawodność w warunkach terenowych i komfort poruszania się w mieście.
SPECYFIKACJA
SILNIK BENZYNOWY | |||
Silnik | ZMZ-40906, Euro-6 | ||
Model |
|
Paliwo | Benzyna |
Pojemność, cm³ | 2,693 |
Moc maksymalna, KM (kW) | 134,6 (99,0) / 4600 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy, Nm (kgf/m) | 217,0 (22,1)/ 3900 obr./min |
Typ napędu | 4 х 4 |
Skrzynia biegów | manualna, 5-biegowa |
Skrzynia rozdzielcza | 2-biegowa (niskie przełożenie i=1,940) |
Przełożenie tylnego mostu | i=4,625 |
Napęd | Dołączana oś przednia |
Masa własna, kg | 1 760 |
Masa całkowita, kg | 2 495 |
Ładowność, kg | 735 |
Prędkość maksymalna, km/h | 130 |
Zużycie paliwa przy prędkości 90 km/h | 13,2 |
Pojemność zbiornika paliwa, l | 35+35 |
Liczba miejsc | 5 |
Długość, mm | 4 050 |
Szerokość bez lusterek, mm | 1 775 |
Szerokość z lusterkami, mm | 2 055 |
Wysokość, mm | 1 950 |
Wyskość z anteną, mm | – |
Rozstaw osi, mm | 2 380 |
Rozstaw kół przednich/tylnych, mm | 1 465/1 465 |
Prześwit, mm | 210 |
Głębokość brodzenia, mm | 500 |
Hamulce przednie | tarczowe |
Hamulce tylne | bębnowe |
Przednie zawieszenie | zależne, sprężyny, stabilizator poprzeczny |
Tylne zawieszenie | zależne, piórowe resory paraboliczne, stabilizator poprzeczny |
Opony | 225/75 R16 |